BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

Thursday, August 18, 2011

Settle sudahhh

Hmmmmm selepas berhempas pulas menyelesaikan kerja2 yg tertangguh akibat tak cukup kaki tangan.... akhirnya aku dapat bernafas dengan sangat aman. Tiada lagi timbunan kertas-kertas AA yg penuh bagaikan kubu disekeliling meja aku sampaikan dah tak nampak dah aku kat situ. Semua masalah selesai selepas aku mendapat rakan sekerja yang baru. yeahhhhhhhhh. Separuh bebanan yang dipikul telah kuserahkan kat ahli baru kat dept aku nie. Alhamdulillah. Ce tengok meja keliling aku nie penuh ngan paper Application & Accomodation.... muntah darah dah aku ngan benda nie Aku dah settlekan sume dah. Dah selamat pon aku filing dalam lemari untuk disimpan selama 2 tahun sebelum aku humpan kat orang beli old newspaper tu. So tempat aku dah back to normal smula, just ada AA yg latest je. No more backloq. harap2 laa eheeeeeeeee





So takyah tunggu tahun barulah nak buat azam baru..... jangan biarkan diri diselubungi AA....

0 tinggal jejak: