BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

Thursday, August 18, 2011

LaVein & VS

Harinie aku ter"rajin" la pulak so akupon mengupdatekan blog aku nie dengan entry yg dah hampir basi tapi masih segar dalam ingatan ku.... Jumaat akhir sebelum puasa haritu, aku dengan gang Office... bukan geng sengal tau telah pergi makan2 sempena menyambut ramadhan. Tempat nie aku pernah tengok dalam satu blog tu tapi tak ingat dah blog sapa. Nampak cantik je dalam dia. Officemate aku yg sorang nie slalu gak g makan kat sana so aku paksa la dia bawak aku ngan yg lain pergi sana...& belanja skali eheeeee. Nama tempat nie "LeVain Boulangerie Patisserie" terletak kat Jln Delima Off Jln Imbi. Kat mana? Korang google sendiri ya. Nampak dari luar macam biasa jer tapi kereta penuh parking kat dalam dengan luar premis nie. Tapi kat dalam dia.. wallaaaaaaaaa cun giler. Aku sukerrrr


LeVain nie ada 2 tingkat. Sebelah luar pon ada area untuk duduk juga. Simple but nice. Masukjer dah semerbak bau roti. Wangiiiiiiii. Selection dia banyak dan comel2 je design roti dia. Huhuhu kecur air liur aku. Semua nampaksedap je. Sorrylah gambar kelabu je sbb aku pakai henpon aku yang chokia nie jer untuk snap2 kat dlm tu


Nie adalah muka2 yang dah kekenyangan. Puas hati dengan kualiti food dia... suasana pon nyaman. Nak dating pon ok tempat nie eheeeeee







Ohhh sebelum terlupa, nak cite gak... dah masuk 6 bulan rasanya aku dengan 3 orang lagi kawan buat business jual product Victoria Secret. Alhamdulillah setakat nie jualan amat memberangsangkan. Dah beratus botol dah rasanya we all jual. Market kat dalam bangunan menara nie jer tapi ada gak we all sub kat tempat lain. Body mist, Body Lotion & Body Wash semua dengan satu harga iaitu RM50 sebotol. Terdapat pelbagai bau2an yg teramatlah harumnya







Kalo terasa nak wangi jugak macam aku or orang lain.... meh la oder ngan aku. :D

1 tinggal jejak:

latifah said...

uiksss...menarik sehh...aku ni mmg antu roti & pastri.. terliur dah ni ha..