BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

Thursday, February 10, 2011

Teman


KAWAN... SAHABAT...
Entah kenapa tetiba aku teringatkan semua
KAWAN, SAHABAT..dan juga yang pernah satu masa dulu
menjadi KAWAN dan SAHABAT ku


Aku bukan jenis yang ramai kawan sebab aku jenis yang
sangat susah nak mulakan perkenalan ataupon perbualan.
Orang tua-tua kata aku nie jenis berat mulut.. tapi bila dah kenal tu,
aku jadi terlebih ramah la pulak.


Actually aku sayang semua kawan dan sahabat aku...
tapi tak sume kawan dan sahabat sayang kat aku.. huhuhuhu :P:P:P
hahahahahahaha


Untuk sume KAWAN & SAHABAT ku....
"AKU SAYANG KORANG WALAUPON KORANG SELALU BUAT-BUAT TAK
PERASAN AKAN HATI AKU YANG KADANG-KADANG TERLUKA"

Yang nyata aku bahagia dengan KAWAN & SAHABAT yang ada.

2 tinggal jejak:

i'm human. said...

kitorg perasan.. chill k :) me no longer emo..and so should u

Makcik Runner said...

aduhai...jgn sedih2 ek adikmanis jom pi ngeteh kat maju ahmad ;-)