BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

Monday, February 14, 2011

EXAM

E.X.A.M
kenapa mak bapak zaman sekarang selalu tension bila anak
nak ambil exam...
tak kiralah exam bulanan, mid term, yr end or yg besar2
like UPSR, PMR or SPM?
hmmm .... zaman aku dulu rasanya tak pernah kesah pon ahaaaa
sebab tulah aku jadi macamnie je... ampun makkkk
Syafiq nak UPSR tahun nie, awal tahun lagi aku dah kecut perut
kenapa ek?
Aku tengok syafiq relax jeee.... hahahahaha
Tu tak tengok papa dia lagi...pantang nampak syafiq lepak
mulalah tanya..."dah study? dah buat latihan?' hahahaha
tension dowhhhhh
Sapa tak nak anak berjaya kan? Aku faham perasaan darling,
aku pon kalau boleh nak sangat tengok Syafiq score dalam
exam dia.
Aku buat mana yg termampu untuk bantu dia dalam
pelajaran, hantar tusyen, belikan buku latihan,
teman dia study...
Hmmmmm moga syafiq akan mengerti akan
pentingnya pelajaran dalam kehidupan.

p/s:- aku cakap kat Syafiq.. kalo tak score UPSR nie..
aku hantar dia g skolah asrama or skolah pondok
eheeeeeeee

3 tinggal jejak:

Nurul Hanis said...

wahhhh saiko y baik tok syafiq....hehehhe (:

adikmanis said...

hahahahaha tau takpe

Anonymous said...

mmg tension wehh...

KC