BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

Thursday, September 2, 2010

kueh.... kueh... kueh

mari mari mari kuih raya sudah mari.... eheeeeee giler arrr. aku rasa kuih raya aku oder sikit jer tapi tetiba cam banyak lak hahahahahha. smalam dah dapat separuh kuih dari k rab. ehhh yg dalam kotak tu bukan saya punya.... yg tu tempeyek Emma punya.




Dalam pukul 9 tadi tetiba k aisyah call..
k aisyah : " Eda, kuih yg Eda oder tu dah sampai!"
aku : aku?????? bila pulak aku oder ngan ko nie kak?
k aisyah : iyerla nie aku tulis Eda nie nama ko lah kan?
aku : errr kuih apa tu? orang tak ingat arrr
k aisyah : kuih coklat chip la.. ko oder seratus.
aku : huh? sure ke saya kak?
k aisyah : betul la. kan ko tepon akak haritu.
aku : ???? erkkk ada ek? takpelah kang saya g ambil tapi nanti kalo ada org call akak tanya kuih dia, suruh dia ambil kat eda k!

dalam hati aku cam.. bila masa pulak aku order ngan k aisyah nie. coklat chip lak tu? muskil, muskil. tak pernah dalam hidup aku oder coklath chip. pas tu setahu aku, aku oder ngan k rab jer kuih tahun nie. hahahahhah konpius betul nie. takpelah aku ambil je la. nanti kalo tetiba ada org claim kat dia aku bagi smula kuih tu.

2 tinggal jejak:

MisY said...

salam pertemuan,

terjumpa jejak awak dalam blog KC.

adikmanis said...

sila.. sila kak yanti